Ihopplock typ va

Alltså vet att jag inte uppdaterat på år och dagar, men gör detta nu. Dels för att jag är hemma sjuk när jag hade massa kul inplanerat eftersom att jag är ledig imorgon, men också för att två speciella personer tycker att jag borde uppdatera oftare. Detta är för er, och det suger att jag inte kan hänga med ut ikväll. Hatar det.


Tur att jag har vänner som fotar mycket, har sjävl inte tagit en enda av dessa.


Jag och Matilda på Urban Deli för ett tag sen.

Fashion osv

Cake

I Vitan på Valborg med Erik

myz

Busy på Marie Laveau för ett tag sen..

Vitan..

Hos en vän i Gamla Stan

inspiration bara

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-10 @ 15:36:36
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0