Beckmans designhögskola









Här är mina suggiga favoriter från Beckmans visning imorse. Det är inte lätt att ta skarpa bilder i action ska jag tala om. Men helheten är viktigast.

Beckmans visning var annurlunda i och med att det var flera elever som fått göra en minikollektion var, de hade kanske 3, 4 modeller var och olika musik till alla designers. Så det var som att gå på föera småvisningar i en stor.

Måste bara säga att jag blev helt tokig i den beiga fluffjackan/västen och de klargröna klackarna!


Var på sex visningar idag och plåtade självklart på alla, men är så trött nu att det enda jag orkar är att kolla på gossip girl.

Försöker att lägga upp resten av alla visningar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0