listan aw 12

Tycker ibland att jag har lite mycket bilder och lite lite text här, och eftersom jag inte har någon inspo just nu så kopierade jag en lista att fylla i. Enkelt och inte krävande.


Favoritplagg i garderoben just nu: En mönstrad skjorta och ett par 70-talsklackar jag fyndade på second hand för ett tag sen för 120 pix tillsammans.

Byter gärna garderob med: Emilia De Poret

Trivs bäst i: skjorta som är knäppt enda upp

Bästa stiltipset: Jag brukar faktiskt köpa plagg eller skor jag tycker är fula eller inte alls är min stil. Efter ett tag brukar jag ge med mig och börja gilla plaggen. Hett tips.

Vanligaste färgen på mina kläder:
svart skulle jag spontant svara, men när jag kikar på klädstången hittar jag en släng av alla färger.

I höst kommer jag gå klädd i:
 Kommer ta fram min fårskinnspäls så snabbt som möjligt, saknar den! 

Men absolut inte i: bikerjackor i skinn med fårskinnspäls på kragen

Jag doftar just nu: Lancomes Hypnose 4-ever 

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: kan inte välja något av det, men ett frikort på acne skulle sitta fint. 

Höstens köp: Ett par boots du kan använta enda till nästa höst (acne?)

Höstens behåll: Gå osminkad även i höst, vill verkligen inte börja skimka mig igen!

Höstens släng: Ballerina eller gladiator (fast tycker inte de e fint på sommaren heller)

En ideal höstoutfit: Någonting skönt skulle jag säga, finns inget värre än att gå runt i något oskönt och frysa samtidigt.

Kommentarer
Postat av: M *

- have a nice day!

2011-08-09 @ 18:36:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0