Hanna Westerling





Satt och gjorde lite örhängen idag när en ny (gammal) idé ploppade upp, huvudsmycket. Jag vet att det har funnits länge, men jag ville göra egna. Jag ska försöka sälja de till mycket bra priser. Har inte riktigt bestämt än vad allt kommer ligga på, men runt hundringen blir det absolut.

Som ni ser så har jag två olika kedjor i örhängena, troligtvis kommer de ligga på samma pris. SKa även börja tillverka likadana i guld.

Bättre bilder kommer upp inom kort då någon av mina mina fotografer är redo. 

Kommentera om ni är intresserade så vet jag hur många som gillar mina grejer! :)


Kommentarer
Postat av: isabelle

skitsnyggt örhänge, känner att jag måste ta flerhål nu... :D

2010-09-27 @ 00:26:23
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-27 @ 09:18:03
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0