Onsdag



Äntligen Hannafårlugnanersig-tid. Imorse stack jag öch överaskade min boyfriend innan jag stack till skolan. Väl i skolan hade jag dansrep i tre timmar följt av att Elma hänge med mig hem för att låna datorn. Medans hon datade passade jag på att duscha inför smyckesvisningen. Kom hem för 10 mis sen och har nu borstat tänderna och tvättat bort mitt face. Upp tidigt imorgon för att repa ännu mer i skolan, sen äre loovdags!

Eric är just ju på skiva. Kände att jag inte riktigt orkade med det en dag som denna, med tidigt rep imorgon och så. Andra avenyn passar mig bra.

Föresten så är det spelning på Brider Tuck på fredag! Lifestyle spelar! Skönt med tanke på att det var ett tag sen jga var på en riktig spelning!

Bilden är från Plåtningen!  


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusigt!!! /Teater-Malin

2010-04-01 @ 13:31:17
URL: http://malarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0