lördag

Var på Monki igår då en källa sa att de nu har sängt rean ytterligare från 50- 75 %. Hejja. Jag samlade på mig tonvis med kläder men när jag gick igenom vad jag verkligen ville ha och inte bara: jag tar den för att den är billig så slutade det bara med en enda tröja. En vit kortärmad med asmycket fransar på axlarna. 50 spänn. Tack Monki.

Har ingen bild just nu, men fixar det troligen imorgon.

Efter Monki drog jag till modevisningen som höll till vid östermalmstorgs tunnelbana, efter det drog vi ut. Som vanligt blev det roligare och roligare ju längre tiden gick.

Sitter hemma hos Eric men en skrikande fotbollspappa i bakrunden, haha. Hemmafest hos Adde ikväll.

Ha en trevlig Lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0