about me

Eftersom jag aldrig har haft någon typ av frågestund eller liknande tänkte jag göra en sån här tråkig lista för de som vill veta lite mer om mig. (Förkortade listan typ 2/3 så att ni inte skulle somna innan ni läst klart.) Har nämligen upptäckt att jag har flera läsare jag inte känner. Har ni någon fråga kan ni självklart skriva den så svarar jag!


Du heter:
Hanna Westerling
Smeknamn: inget
Vad tror folk om dig? Tror vet jag inte riktigt, men ja tror de tycker att jag är livlig, översocial och kanske lite för högljudd
Stämmer det? mm..
Vad får du oftast komplimanger för? jag har faktiskt fått komplimanger för min klädstil flera gånger! 
Brukar du skratta för dig själv? för ofta, senast idag på bussen när jag läste.
Var bor du? Tyresö
Trivs du där: visst
Äger du några converse: ja
Sprit, cider, vin eller öl: vitt vin
Är du allergisk i mot något: nej
Nästa mål i ditt liv: få ett heltidsjobb i klädbutik
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är
Brukar du komma i tid: alltid, kontrollfreak
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: BLACK
När brukar du oftast gå och lägga dig: för sent..
Är du blyg? nej!
Sysslar du med någon idrott: lite dans, friskis?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: stå och kissa
Är du nöjd med ditt liv: ja, men ett jobb vore inte fel i höst
Vad gör du i morgon: går till banken, lunchar med mamma och träffar Vera på kvällen
Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad? ojdå..
Vad behöver du just nu? sällskap
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Lisbeth Salander, hon finns ju inte, men om. Hon är så grymt självständig och vet vad hon vill!
Vad längtar du till? Turkiet nästa söndag
Hur gammal är du: snart 19
Tycker du om någon just nu: ja, e såklart!
Du samlar på: kläder, skor, bloggläsare?
Är det okej att gråta: Såklart, helst ofta som jag, haha
När grät du senast: för fyra dagar sen
Bär du glasögon eller linser: ja, båda
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte viktigt, men de är ofta de kläderna som är snyggast.
Har du piercing: nej, bara fem hål i öronen och en tatuering på rumpan
Vill du gifta dig: mm..
Vill du ha barn: Ja, tror det
Gillar du att dansa: JA
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: lite
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Bor dina föräldrar tillsammans: ja, och jag bor med dom
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: milerade
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Senaste låt du hörde: Lykke Li- Dance, Dance, Dance

Kommentarer
Postat av: Sabina

finns miljoner såna listor =)

2010-08-11 @ 12:47:45
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0