survivorday




Blev väckt av sötasyster imorse en timme för tidigt på min sovmorgon. När jag nästan somnat om igen väcks jag återigen av henne via sms. Då fick Eric nog och gick upp och ftersom min sömngräns var nådd gick jag oxå upp . Efter för mycket frukost fick jag skjuts av Eric till Moas skola där jag lämnade jackan som hon väckt mig för. När jag var framme vid busshållplatsen är den stängd för cyckelbanebygge. På väg till nästa hållplats i mina älskade tiocentimetersskor börjar det regna och bussen går förbi mig. Väl framme vid gullmars ser jag svansen på tvärbanan åka iväg. Jag beslutar mig för att gå igenom Koleraparken där det för bara några dagar sen hade synts en blottare, igen. Men jag överlevde. Tänk Pigge säger jag bara!

Sen ikväll skulle vi fira Johanna som fyller 18 idag men eftersom mitt liv inte får flyta på allt för bra så sket det sig ocå.

Lyckliga jag. Tröstar mig med vackra kreationer från Manolo Blahnik, den bästa skodesignern någonsin!

Kommentarer
Postat av: E

Jävligt balla dojjer!

2009-09-06 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0