smultronstället





Idag har jag varit ledig. Och vad gör man inte en lidig dag om inte käkar lunch och kollar lite second hand med sin mor?! Hon visste en lite second handbutik som låg i typ en förvaringskällare i Haninge så vi gick dit. Jag hade absolut inte förväntat mig någonting. Men oj så förvånad jag blev! Det fanns asballa grejer och det var nästan gratis. Jag köpte en 50-talsklänning och en genomskinlig blus. Lite naket kanske vissa tycker, jag tycker det är ballt. Dit måste jag absolut gå flera gånger. Hanna har hittat ett nytt smultronställe. Yes.


Kommentarer
Postat av: A

Ta med mig?

2009-09-15 @ 18:47:43
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: H

svar: sure, sometime när du inte jobbar?!

2009-09-15 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0