Peter Dorethy




Läste idag i People att my love Pete Dorethy kommer till hufvudstaden och till Debaser Medis den 6 December! Jag döör. Såg honom på Peace & Love i sommar men alla bilder jag tog där försvann så jag kanske är tvungehn att se honom igen och ta lite nya bilder. tss. För han va lika cool och lika packad och full som man väntat sig. Mot slutet så låg han ner på scenen och snurrade runt med hjälp av benen. Hur kan mna vilja se honom live när man vet att det kommer sluta så? Jag, jag vet inte, för att han är ball?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Persbrandt är snygg juh!

Hm...jag vet faktiskt inte...berätta!

2009-09-16 @ 21:55:17
URL: http://engelflickan.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj men herregud!!!! Johhny "världens snyggaste man" Depp hade fallit bort. Vilken tur att nån är me iaf :)

Vad Eric beträffar så väljer jag att inte kommentera ;)

2009-09-16 @ 23:01:51
URL: http://engelflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0