skofetish






Min mya skofetish tar över både mitt liv och min plånbok. Har kollar balla skor hela dagen, men som vanligt köpet jag aldrig osköna skor, hela grejen försvinner lixom då. Så de flesta jag prövade var ganska körda på en gång. Att kunna gå i de var inte på tal. De två övre är från Dinsko och de undre från Topshop my love.

Skodrama på H&M dessutom. Prövade ett par asballa skor som jag velat testa länge. Det gick bra enda tills jagt skulle ta av mig de. Då hade ega dragkedjan pajjat så det kom två expediter och försökte hjälpa mig av med den. Det slutade med att de fick ta fram en avbitare och knipsa av dragkedjan. Hur lyckas jag?


Kommentarer
Postat av: A

Testade också dem på dinsko för längesen, asheta!! synd bara att halva sverige kommer skaffa dem..

2009-10-25 @ 07:48:11
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0