plånbokssagan




Här sitter jag nu med min Starbucksmugg och gör allt för att slippa skriva på min 13sidorsuppsats, har tröttnat på den nu. Tänkte därför berätta en lite plånbokshistoria för er.

Förra året blev min älskade bruna DKNY-plånbok snodd i danssalen i skolan. Jag hade inga pengar i så jag blev mest ledsen för att själva plånboken försvann. Ungefär ett år senare ringer polisen till mig och säger att de har fått in den till polisstationen på Mariatorget, så jag åker dit på direkten.

Precis när den hade blivit snodd köpte jag en ny lite större svart DKNY- plånbok. Nu hade jag två stycken.

I somras gade de megarea på Urban Outfitters, där köpte jag ytterligare en plånbok, en blommig. Nu fick jag för mig att den var för sommrig. Då letade jag i garderoben och hittade min svarta DKNY. Ibland har man tur.

 


Kommentarer
Postat av: ewa

hahah nee tyvärr ^^ xP

2009-10-06 @ 15:23:27
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: Syrrään

svar; haha aa. förresten, du måste fixa din header snart! kan prata me källan :)

2009-10-06 @ 22:12:48
URL: http://lostinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0