Nackspärrsbalett, religionsprov och Starbucks till Sverige



Härlig morgon med balett med en gnutta av nackspärr kvar och efter det religionsprov på alla jättemånga fem världsreligioner. kulkul. Bestämde mig som vanligt för att åka hem under håltimmen och mysa med min Starbucksmugg framför datorn, mitt liv. Pratade föresten med svägerskan (;)) Lisa igårkväll på telefon, hon berättade att Starbucks finally ska öppnas i Sverige! Det första öppnas nästa år på Arlanda. Då kommer det bli lång restid för fika ett tag innan de öppnar alla andra. Men vad gör man inte?  Hejja Starbucks! Bilden fick jag upp när jag sökte på "balett" på google.

Kommentarer
Postat av: E

Jag då?

2009-10-22 @ 14:43:43
Postat av: Anonym

JA vad kul att det kommer till Sverige:D jävlar vilka lårmuskler!

2009-10-22 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0