Minimarket




Idag satt jag i skolan och tvingade ut idéer till mitt projektarbete. Jag satt i biblan och bläddrade i både ELLE och i lite modeböcker vilkte medförde resutat. Jag gjorde flera skisser och fick nya idéer. Det är kul när man känner att man kommer någonstans. Sy om kläder kanske kna bli min grej. haha.

Jag behövde sen hjälp med kopiatorn för att få ut alla idébilder. Det visar sig då att läraren som hjälper mig har haft Minimarkettvillingarna som elever för ett antal år sen. Hon erbjöd sig att försöka ta kontakt me de så att jag kanske kunde träffa de för en intervju! Fatta galet coolt de skulle vara. De systrarna lever mitt drömliv! Dessutom har de grundat sveriges överlägset bästa märke. Tänk om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0