landet






Inatt när jag kom hem runt två kom jag på att jag ville hänga med till landet för att höststänga idag. Så fem timmar senare blev jag väckt av mor min, ganska trött, men jag hade ju valt det själv. Drog på mig det snyggaste jag hade och satte mig i bilden och vaknade lagom till att vi va framme. Sen var det bara att grabba krattan och börja jobba. Sen kom regnet, då gav jag upp. Gick in i köket och hjäpte till lite istället. Skönt att komma bort från stan och det vanliga livet ett tag, även om det bara var typ 6-7 timmar. Jag tror det är viktigt att känna på lite olika livsstilar typ. Utekväll- direkt hem till sängen- sova fem timmar- upp till landet- kratta- och nu hemma i stan igen. Flygit, men jag gillar miljöombyte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0