Blogg-awards 2009

Snart dags för blogg-awards 2009! På lördag är smället det, måste hinna fixa klänning, naglar och hår. Sen måste jag hinna sola oxå, hjälp hur ska jag hinna allt detta?

Var lätt det vore om man inte hade en sån otroligt framgångsrik blogg som jag har, då skulle jag inte behöva bekymmra mig om naglarna tills på Lördag! Härregud, vart ska jag ta vägen?!

Asså härregud säger jag bara, tänk att de säkert finns folk (bloggare) som tänker såhär. Jag skulle dö av lycka om jag fick gå på dendär prylen. Jag skulle gått dit naturligt, altså ganska blek, utan naglar då mina är nerbitna och och med klänning från når budgetställe. Men jag skulle nog ha lika kul ändå.  

Kommentarer
Postat av: A

För en sekund sen trodde jag du var seriös i början av texten, haha.

2009-10-14 @ 19:05:47
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: syrrään

jag med, haha

2009-10-14 @ 19:36:50
URL: http://lostinwords.blogg.se/
Postat av: hanna

jag med nästan..faktiskt

2009-10-14 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0