mysiga måndagen

Kul dag, verkligen. I skolan fick jag nytta av alla lektioner, alla tre. På första somnade jag, på den andra fattade jag inte vad läraren sa, en vikarie som både bryter kraftigt och stammar, på den tredje och sista lektionen var det en tysk film. Då jag tappade intresset inom 15 minuter så gick jag därifrån.

På vägen hem såg jag knappt globen för allt dis. Det är då man börjar tänka: Vad fan gör jag här? Hemskast av allt är ändå att detta bara är början på något som kommer att se lika dant ut fram till Mars, April. Det är fan inte okej.

Just nu vill jag ingenting, inte gå till skolan, inte träffa någon, inte ens shoppa, jo kanske skor, men där går gränsen.

Ta mig härifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0