klädstången- det en bloggare behöver


Snart kommer även jag att skaffa en klädstång, som alla andra bloggare har gjort, man inspereras väl av varandra, kanske. tss. Skillnaden från alla andras är inte att min inte är från Ikea, för det är även min. Skillnaden är att min kommer stå för en stor garderobsdörr, kommer att se dumt ut. Detta för att kära far min har fullt me skit där inne som han inte använt på åratal, men han "vill" inte gå igenom det. Då får man ha en plan B, klädstång! *pling*

Då familjen är trött på mitt skoberoende och min nya gigantiska fuskpäls som inte får plats i hallen är jag tvungen att ta upp det hit. Så då köper jag en klädstång!

Bilden är tagen från Elin Klings blogg, Idolgarderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0