bloggpremiärer

Jag är just nu inte bitter(!) för att de stora bloggerskorna får i detta nu gå på förhandsvisningen av en stor del av mitt liv, Luftslottet som sprängdes. Jag unnar de lite roliga förhandsvisningar och smygpremiärer med goodiebags och annat kul. Det är de värda, de är värda allt, tänk hur mycket de har arbetat för att få sina bloggar så stora. Det är verkligen duktiga människor med driv.

Hoppas de har det bra på premiären ikväll som innefattar halva mitt liv typ. Kul för de att de får biljetter hemskickade för att filmbolaget vill se kända männiksor på röda mattan. Kul att hälften av de som är på dessa premiärer inte ens har läst en av de tre underbara böckerna.

Men jag unar de dessa premiärer av hela mitt hjärta. Men kom ihåg, jag är inte bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0