90´s


Kom precis hem från sjukhuset..

Mamma och pappa satte sig och kollade på min värsta mardröm: Dansbandskampen. Kände inte att jag orkade med det och gick upp till min räddning: Datorn. Mycket bekvämare. Sitter och leker lite vid Spotify my love och det slår mig att den bästa rnb´n  gjordes under 90-talet. Vad slåt lixom TLC´s No scrubs, Ashantis foolish eller Destinys Child´s Say my name? Eller varför inte Spice Girls alla gamla hittar som Holler, Spice up youre life eller Wannabe?! Älskar att lyssna på massor av gamla låtar, det väcker så fruktansvärt mycket minnen. Ett hett tips! Varför inte söka på de jag skrivit upp? Ni kommer få många minnen framför er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0