what to do?

                                         
Får lite dålig samvete när jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. Är lite rädd att tappa någon av mina typ 8 läsare. :P Det ska bli så jävla skönt med fredag imorogn. Det enda dåliga med imorgon är NP i engelska. Jag hatar NP och jag hatar engelska. Men, men, what to do?!

Katarina:I Cabaret måste en honomsexuell spela huvudroll, som exempelvis Peter Jöback.

Hanna fick där ett tankevurpa och tänkte att Ola Salo skulle kunna göra den rollen lika gärna, men icke. Han är ju inte bög, han är ju bi!  fan.

Katarina: Han kan ju spela en Biroll. haha
                                                    



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna: Det här kanske är en dum fråga, men var mellankrigstiden MELLAN första och andra världskriget eller?

Nina: Ööööh..jaa precis..ööh.. HAR NÅGON HÄR SETT FILMEN CABARET!????

katarina: Det var nog en lite dum fråga, hon bytte samtalsämne..

Hanna: Va vadå?

K: HON BYTTE SAMTALSÄMNE!

H: Vadårå?

K: HON BÖRJADE PRATA OM CABARET

H: Åh cabaret! Den vill jag se!

2009-05-07 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0