rubrik



Fan, nu känn det tomt när alla föreställningar är över. Jaja, bara ett år kvar till nästa, och snart är det sommarlov. Man måste se på saker positivt.

En tanke anföll mig idag på bussen. Jag råkade se någon jag halvt känner när jag vände mig om precis innan jag skulle kliva på bussen och snabbt som fan vände jag tillbaka huvudet utan att tänka. Varför gjrde jag de tänkte jag sen. Liknande saker brukar hända då och då, ibland är det båda som ignorerar varandra. Sen nästa gång man ses hälsar man och kramas som att inget har hänt. Är alla falska människor innerst inne?

Jag hittade klänningen på Divided i Gallerian. Jag gillar inte heller G.B. HAHA, ja trodde du drev när du sa att hon ger IG+ som betyg. Hon hav mig de på nationella. HAHA. jerk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeej????????? ÄR DU SERIÖS????? Då dödar vi henne nu typ? och jag fick vg-! Kan man ens få minus på nationella? Och jag lovar att dom enda prov hon sätter + på är dom med IG

2009-05-28 @ 21:51:28
Postat av: Anonym

HAHA, ellerhur! synd för de som valt eng C i trean om de får gunilla BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCKS!

2009-05-29 @ 08:53:04
URL: http://hannaeda.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAAA gunilla! sjuk människa

2009-06-05 @ 23:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0