<3


Kan det bli bättre än kexchoklad och bloggen? nej. Idag var vi på studeiebesök på Stadsmuseét som hade utställningar om 1900talet (tråkigt) och om film (roligt). Jag fastnade redan i de första rummet av filmutställningen som innehöll bilder och annat fråm filmatiseringen av Millenium-troilogin. I LOVE LISBETH. Trots att den var ganska liten tycker jag absolut att ni ska pallra i väg era ass dit.

Efter studiebesöket tänkte jag att jag skulle ta mig en tripp in till stan och spana in H&Ms sammarbete med Matthew Williamson. Det blev en besvikelse. Inget fint förutom DEN klänningen, men 3000 var den inte värd så jag trippade vidare. Jag råkade glida in på ett Gina Tricot där de hade några rea-stänger som Hanna gick fram till i vanlig ordning. Det slutade med två kap som jag faktiskt inte har sätt någon ha, trots att det är från Gina. lycka.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0