We want you back



Jag var på topp precis efter att Lykke Li hade spelat klart. Alla stod kvar och skrek att de ville ha mer. Efter ett tag kommer hon ut på scen igen och alla börjar skrika och applodera. När hon fått tyst på publiken säger hon att hon har något sorgligt att berätta för oss. " Michael Jacksson är död, så nu tycker jag att vi håller en tyst minut för honom!" Sen var hon vara borta. Folk blev chockade runt om och alla började ringa hem till civilisationen för att höra om detta var sant. Jag hade inte en tanke på att det kunde vara sant. Hon är galen och det skulle lätt kunna vara ett pr-trick.

Även om jag inte trodde på det ville jag vara säker. Det visade sig att det stämde. En av världens största musiker är borta. Han har varit en stor idol för mig och han har gett folket så mycket underbar musik. Han kom in och rörde om popgrytan helt och hållet och det tackar vi honom för.

Det gick mycket rykten kring honom och jag tror att få vet hur allt igentligen hängde ihop och som vet hur Michael var . Är det någon man inte ska ha förutfattade meningar om är det popkungen.

Jag reagerade som Madonna sa "Jag kan inte sluta gråta". Jag har förlorat en idol och världen har förlorat den bästa popartisten någonsin. He healed the world.

We want you back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0