Hanna, bara 17 år.






Mycket midsommarfirande i skärgården och mycket lite bloggverkstad. to bad. Kom nyss hem från en skärgårdsweekend på en av alla Elgö som finns. Det var en riktigt midsommar med midsommarstång, lotter, nitlotter, jordgubbstårta, tonvis med mat, rosé och öl. Det sistnämnda fick jagt inte ta del av, jag är ju bara 17 ännu. Det var jättelyckat, så lyckat att vi stannade ett dygn extra på ön. Nu har jag samma känsla som jag brukar få straxt efter jul: Aldrig mera mat. Ibland kan det bli lite för mycket av det goda. Man kan säga att vi kompenserade att vi inte hade rinnande vatten med att äta mat istället. Menmen, jag har fortfarande hälsan och måpr bra, vad jag vet.

Innan vi åkte hem tog vi ne sväng ut och kollade på En av de sista deltävlingarna i Volvo ocean race. Jag hgar aldrig i hela mitt liv sätt så mycket båtar på en gång. Det tof typ en timme att komma ut från båtkalaset.

Nu nästa etapp i sommarlovsracet: Peace & Love. Ska börja packa o planera lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0