gud, sluta pissa på oss!

Tänk att det ska vara så svårt att blogga på helgerna, den kanske är bra att man har ett annat liv än bloggen ibland.  Helgen har varit helk ok trots att gud har pissat på oss konstant sen i onsdags typ. Jag har trotsat vädret med några få korta prommisar med bortflugna paraplyn, annars har det blivit mycket film. Både igår och idag har hela dagarna stavats film. Det har varit mysigt men efter ett tag blir man lite lätt rastlös.

Igårkväll va vi faktiskt på party. Det var trevligt. Att man har haft en lättare huvudvärk idag har inte gjort någonting. Det enda vi har gjort är att vi har tittat på 3,5 filmer och ätit Ben &  Jerry´s, inte så ansträngande med andra ord.

Imorogn är det upp till jobbet, bussen går 07.30 härifrån, och då har jag en timmes sovmorgen, annars går den en timme tidigare. Om jag dör får Moa ta över min blogg.


Kommentarer
Postat av: Moa

du ska inte dö!

2009-06-15 @ 17:58:14
URL: http://cuuurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0