Förutsägbara land



Sista inlägget innan det går mot mörkare tider igen, haha. Jag känner mig inte direkt som en solstråle idag, det kan bero på vädret. Det är så jävla förutsägbart att det ska komma regn till midsommar. Då slipper pappa tvätta båten i alla fall, man får försöka se på det positivt genom allt regn.

Idag på jobbet så pratade jag lite med en kollega som kommer ifrån Estland ursprungligen. Vi pratade lite mobiltelefoner och musik och så och plötsligt frågar hon om jag har Pink. Jag ba: va? bluetooth heter det tänkte jag. Hon ba: Ja, den med Timberland. Haha, visste inte ens att det fanns en låt som hette så och ännu mindre trodde jag att hon lyssnade på sån musik över huvud taget. Tss, fördommarna bara sprutar ur mig. Som bilden ser ut känner jag mig just nu, blandade känslor.

Glad midsommar på er !
(Gör det bästa ni kan av midsommar, försök att skita i regnet som kommer och förstör våra liv !)


Kommentarer
Postat av: Moa

du FÅR ta en annan bild! ;)

2009-06-18 @ 21:45:08
URL: http://cuuurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0