CHILLAA



Galet nice, jag är klar med allt skolarbete för hela tvåan. Så nu är jag ledig fram t.o.m måndag. Även det är väldigt skönt. På måndag ska våra betyg vara satta och inte föräns på fredagen slutar vi. Vad sjutton ska vi göra hela veckan? Fika, leka och kolla på film typ. Eller göra som alla andra, vara hemma istället.

Nu sitter jag här och dricker hemgjod latte. Har köpt en mjölkvisp, det borde alla göra. Det blir lika gott som på espressohouse men 35 spänn billigare. Var ekonomisk och köp en mjölkvisp. Lägg pengarna på viktigare saker som kläder!

Sen vill jag bara hylla Lena K. Hennes smycken är både underbart snygga och sjukt prisvärda. Över är det en bild på ett armband jag har från henne. älskar de. www.lenak.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0