varför vet man inte alltid vad man vill?


När jag tänker efter så tror jag inte att jag är dendär gängtypen. Inte alltid i allafall. Konstigt detdär, för i nian så va vi värsta gänget som umgicks jätte ofta. Vi har tappat kontakten mer och mer. Idag träffar jag bara få av de nån gång ibland. Samtidigt som jag tycker om att vara själv och göra vad jag vill och inte göra något som andra vill så tycker jag om att vara i en större grupp.

Idbland vet jag inte ens vart jag har mig själv. För några dagar bestämde jag och några att vi skulle ut till en av des landställe. Nu har jag fått för mig att jag inte vill förlja med. Helt utan anledning, och jag vet inte ens varför. Jag har ju inget bättre för mig här hemma ändå. Förutom att packa till Gotland men det har jag några dagar till när jag kommer hem. Skumt detdär när man inte ens själv vet vad mna vill. Det är så jävlapissjobbigt.


Kommentarer
Postat av: böööööööööööööööööööööög

du är en självständig gängtyp, och det är fett bra!



Men jag vet hur jobbigt det är att inte veta vad man vill! Eller, för mig är det nog mer att jag vet vad jag vill just NU NU NU alldeles för mycket. För bara för att jag vill något jättemycket just NU, så kanske det-är-det-sista-jag-vill imr! Och det gör det skitsvårt att bestämma sig för jag vet att jag ändrar mig/tröttnar/hoppar av saker hela tiden!



FAST DIG TRÖTTNAR JAG ALDRIG PÅ!!!!

2009-07-19 @ 22:42:26
URL: http://samoobrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0