tänk om linan går av?!



Idag satte jag och Ericprettyboy klockan på 09.15. Man kna ju fan inte sova bort hela sommarlovet som man har gjort hitills, dagarna blir så jävla korta då. Plötsligt är klocklan fyra lixom.

Efter frukosten tänkte jag upprätthålla träningen med som jag började på igår. Jag pallade inte springa, de e ju sommar, haha. Så jag simmade fram och tillbaka i poolen ett tag. Det är sällan man simmar så pass att man blir anfådd.

Idag ska Erics syrrää hoppa bungyjump. Det ska bli spännande. Efteråt ska hon och hennes polare kroga. Eftersom Eric och jag förtfarande är för små för det ska vi hem till en kompis gå grillfest istället. Mycket mysigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0