Sandra Bullock är snygg



Bio med pappsen på söndagskvällen var mysigt värre. Efter middag på Pizza Hut på medis såg vi The proposal. Det var en assöt film. Andra komedin på bio i rad, vad händer?

När vi var på väg till middagen kände jag massa blickar i ryggen. Kan man inte ens gå på bio med sin pappa utan att folk ska tro att han är en snuskgubbe? Vad är detta för samhälle? HÄRREGUD, SKÄRPNING! Normer är skit.

Hittade en FrökenSötbutik jag aldrig sätt förut på götgatan, undra vem som ska spendera pengar på Tisdag? haha.

Fjortisbild maybe, men en bild säger mer en tusen ord och jag orkade inte skriva mer text så jag var bara praktisk!

Kommentarer
Postat av: Sara

yepp dem är också sjuukt snygga ;) men dem jag har kommer ju somsagt från dinsko.

2009-07-06 @ 03:38:31
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0