Oplanerad sommar

Som sagt har hag ett liv( eller vad mna nu kan kalla det) så jag har inte skrivit på några dagar. Så är det på sommaren. Helt oplanerat sov vi över i kusinernas Draco i natt vid Dyvik. De vuxna satt och drack drinkar hela natten lång och jag försökte sova i en halvgungig båt. Men det var mysigt ett tag.

Eftersom ingen ville sova med den snarkande pappan fick han sova på en specialbyggd säng i köket medan jag låg bredvid min mamma som absolut inte ligger still när hon sover. Dörren mellan oss och den snarkande pappa var öppen för att vi överhuvudtaget skulle få någon luft in dit. Av detta vaknade jga bara en enda gång. Jag höll på att bli galen. Men när jag räknat snarkningar istället för får ett tag somnade jag om lagom till att vakna igen en timme senare, igen. Då var klockan sex. Jag somnade om på nytt och vaknade ännu en gång en kvart innan klockan skulle ringa. Vi kom iväg typ som vi skulle, en halvtimme för sent. Men nu är jag hemma. Och nu ska jag i väg igen. tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0