FYNDAFYNDA


Efter denna härliga natt i den svajjiga båten var det shoppingsags med krullet. Otaggad som fan. Köpte de blommiga Monkishortsen som planerat utan att jag egentligen inte hade lust. Sen käkade vi litegranna. Sen ville storasyster hanna gå in på Topshop. Jag hade nämligen bestämt mig för att köta en blommig kavaj som jag har kollat på sen den kostade 1190. Jag visste att det var halva nu och skulle därför in och köpa den. Det visar sig att de har sänkt den till 350 plus att de har sänkt priset på sjukt mycket Kate Mossvaror. Hanna blir lyrisk och provar 386 plagg. Hon köper två. De två ascoolaste. Hon måste spara lite shopingglädje till Gotland oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0