FREEDOM

Sista dagen på hobbet hade det svårt att hitta på uppgifter till sommarjobbarhanna att göra,. så jag fick göra det många sommarjobbare får göra när det befinner sig i den situationen. Jag damsög chefens bil. (Och dammtorkade!) Men vad gör man inte för att slippa jobba med vissa personer? Jag fick även göra en parkeringsplats till trucken på lagret. Menmen, fri nu! Sola, bada i poolen, parta, LÖN. Tänkte åka en sväng till stan efter jobbet när jag kom på att jag har aldeles för mycket pengar och alredel för lite självdiciplin för det just nu. Jag skulle förlora lönen och det vore ju jävligt dumt.

Jag säger som Björn Gustavsson: FREEDOOOM, FREEDOOM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0