snart studenten!



Trots allt var det inte så bad som jag tänkt mig att börja skolan igen. När vi fått våra kalendrar skyndade jag att kolla när vi tar studenten och när mösspåtagningen var. Haha, man måste sikta frammåt och ha mål. Även fast vi inte har haft någon teoretisk lektion är förutom en vandring på söder så är och kommer varje dag vara en nädräkning till vi går ut.

Idag tränade jag för första gången sen i juni. Mina fredagar kommer framöver att sluta 16.30 där sista lektionen är street. Jag kommer vara pretty trött men det är det värt. Vi har fått en ny lärare som bara sprider ut massor av energi. Äntligen en skön lärare i street.

Igår hade vi bara upprop sen drog vi ett gäng till Snaps och fikade. Mys.


Kommentarer
Postat av: Anonym

katarina kör in hela glaset i munnen

2009-08-21 @ 21:16:00
Postat av: Linda

Sista året! Sista året! Sista året!



Dricker du alltid öl när du fikar? :P

2009-08-22 @ 12:06:41
URL: http://engelflickan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det jag inte jag som var ölkåt, vi samlade ihop till en öl till josef för att han skulle gå fram o ragga på en kille, han gjorde det ! haha

2009-08-22 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0