MADONNA



Det suger att behöva känna att man måste blogga, speciellt när det är fint väder. Så därför skiter jag i att blogga. Man ska inte göra någonting man inte vill och speciellt inte på sommaren. Däremot ska man göra saker som man vill göra. Därför tänkte jag ta mig en tripp till Ullevi imorgonbitti för att se The queen of pop senare på kvällen. Bussresan tar 7 timmar och 20 minuter och jag ska åka själv. Jag kommer att bli socialt störd för att jag inte har någon att prata med, haha. Jag tänkte ödsla denna tid på att läsa en skum bok jag började på idag, sova och sminka mig. Ska gå upp senast 05.30 imorogn då bussen går från centralen 08.05.

Detta kommer äga! Madonna here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0