borta bra men..






Haha, jag blev lycklig när jag såg att jag hade haft minst tre läsare varje dag denna vecka då jag varot borta. Det kändes bra. Hade trott att sidan typ hade lagts ner eller nått liknande.

Blev för en timme sen avsläppt här hemma i Hannahuset. Efter en vecka känner man verkligen sin hemmadoft när man kommer innanför dörren igen. Tryggt. Hann skumma igenom en Sofis Mode, äta upp någons godis som låt i kylen och slarvigt packa upp lite innan jag satte mig vid datorn.

Jag tror det var bra för mig att pausa lite från bloggen lite, så mycket som jag bloggar. HAHA. Nej men typ få lite nya ideér och intryck och så. Nu är jag fullproppad med allt sånt. Att pausa från det man tycker om är nog viktigt på alla plan. Från kompisar, pojkvän, SATC eller bloggen. Det man tycker om är det viktigt att man får längta efter ibland.

Kul att vi träffade både lillesyrrään och mor och mormor i Visby. Syrran första dagen och mor och mormor den sista. mys.

Jag vill skriva mer men då kommer ni läsare inte palla läsa hela inlägget så jag avbryter här, man ska ju sluta på topp. haha. Kolla resten av bilderna på min ansiktsbok.


Kommentarer
Postat av: e

jag hoppas att du minns vad du lovat? gotta call me someday soon! :)

2009-08-03 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0