påskdagen

Gokväll. Sitter här och drass med mardrömmen jag drömde natten till idag. Det blev en salig blandning av Kejsarens nya stil och Flickan som lekte med elden. Det var både höga höjder, våldtäcktsmän, motorsågar och massor med blod inblandat. Inte nog med det hade nån jävel byggt om hela min skola spegelvänt. Skumt detdär med drömmar.  Man kan fråga sig vart gränsen vid mardrömmar och vanliga drömmar går ?

Vad jag minns var det ingen eld med i drömmen, vilket det kanske skulle kunna varit. Igårkväll när jag o Eric skulle bada i den småländska bubbelpoolen brände killen av sig en bit av frillan på ett blockljus. Efteråt luktade det bränt i hela gästhuset. Klyftig (men charmig) kille det där.

Småland var skönt. Hoppa på studsmattan, sola på studsmattan och hoppa hopprep på studsmattan och läsa på studsmattan. När vi inte studsmattade åt vi massor med smarrit käk. tack Ravns.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0