aprilsommar

                                          



Kom nyss hem från den stora staden med massor av folk. Skulle fikat med Katarina, men tyckte det skulle kännas skumt att sitta inne på ett café och dricka latte så vi latte oss i kungsan istället och käkade glass. Tänk att man kna sitta i bara kortärmat och det är inte ens maj än?! Vi pratade som vanligt om allt mella himmel och jord (Josef) och hade de lika mysigt som vanligt.

Jag är så himla glad att du ser hur jag mår, det är det tydligen inte många andra som gör. Jag undrar på riktigt hur mitt liv skulle vara utan dig. Efter en stund kommer jag på att jag kan sluta tänka så eftersom du nu finns här, och kommer alltid att göra det.

Ikväll blir det middag hos Eric och sen blir det opalerat. Vi kommer väl på något med tiden. Skönt iallafall att det är lov, jag har forfarande inte fattat att jag inte behöver gå till skolan på typ tio dagar. WOHO

Och till sist ett grattis till Heath Ledger som skulle fyllt 30 år idag om han levde!


Kommentarer
Postat av: JÄVLIGT ANONYM

Men hanna, det är väl klart att jag alltid kommer finnas här!!!! Du kommer alltid vara min bästis, hur många brythjärtan jag än har lämnat tillbaka! (dom jag slarvat bort räknas inte)och jag är TACKSAM över att ha en vän som du!!(trots att du tycker om att lägga upp fula bilder på mig)

2009-04-06 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0