SAMMANFATTNING 2011

Här kommer en liten summering av mitt 2011!


Gamla stan-häng med syrran

Gamla stan-häng med syrran

Vi firade mig när jag fyllde 20. Kvällen INGEN minns

Midsommar i skärgården med V

Ölhäng på Riche med bästa A och M

Åkte till London

Såg The Ark på Cirkus i Mars

Åkte till Karibien på kryssning

Serenades på Popaganda

Hemmahäng vid poolen

Hade en plåtning med Mallan i höstas.

Stockholm Fashionweek

Eventölen

Vera och Joel på Popaganda

Shout out louds på ett Tommy Hilfiger-event

Robyn på Cirkus i Mars

Kväll i sommras

Marie Laveau-kväll i våras med K

Lykke Li på Popaganda

Gamla stan-häng

VITAN

Fick för mig att färga håret blått, so I did

The Ark på Siesta

Siesta

Eve och Oliver på Siesta

The Ark på Gröna Lund

Söderhäng med Katta

Håkan på Grönan i September

London-bridge

Åkte till Amsterdam över nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0