Budget och lyx, samtidigt




Var i stan idag med Eric och strosade runt lite i gallerian då det är för kallt ute. Han ville gå till Skopunkten, so we did. Han hittade inget, men det råkade jag göra. Skorna högst upp. Har letat skitlänge efter ett par låga elinklingboots att vila fötterna i. haha.

Kom sen på att Acne har stor rea så vi drog dit. Hittade då en av mina skodrömmar bara stå där och titta mig i ögonen. Provade de i säkert 30 min innan jag bestämde mig för att inte köpa de. Men när jag kommit till medis hoppade jag av tunnelbanan och lämnade Eric ensam för att springa tillbaka och köpa de. Jag ser de som en försenad julis. Tack till mig själv. I LOVE THEM.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dör på acneskorna gaaaah

2010-01-12 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0