Samsung S5600



Jaha, vad ska man blgga om idag då? Det enda jag har i huvudet just nu är mobiltelefon, abonnemang, minneskort och pricerunner. Var på Elgiganten med pappa idag och efterspanade lite mobiler till födelsedagen. Det visade sig att den jag ville ha är på utgång, och det känns ju lite puckat att lägga ner massa pengar (pappas, haha) på en telefon som precis ska sluta säljas. Så jag fann en ännu bättre. En med snabbare 3G. För första gången fick jag förklarat för mig vad detta innebär och jag blev imponerad.

Med denna lilla älskade kan man hör och häpna surfa med (blogga, facebook, sl). Vilket betyder att jag kan bära med mig hela mitt liv hela tiden, haha. Man kan även lägga in filmer och kolla på, och tonvis med musik.

Det enda inte telefonen har är GPS, men jag nöjer mig bra med karta och kompass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0