Varför är man aldrig nöjd?



Har faktiskt bara en kort fundering idag. Så fort jag klivit av bussen idag flög det fram en tjugolapp till mig. Tack tänkte jag. Sen hann jag inte tänka mer förän någon besviken röst inom mig sa: fan att det inte var en femhundring! Kan man aldrig bara vara nöjd?

Jag tänkte lägga upp en såndär kopierad pryl så får ni se mitt hur mitt liv har sätt ut idag med racerfart.

DAGENS:
Humör:
Solarsugen
Gjort: Varit i solan och dansat och solat
Planer: Sitta vid datan och tyna bort, börjar 12.20 imorogn!
Ser på: Wallander
Lyssnar på: Såpbubbler- Snook
Sämsta: sämst väder imorgon
Bästa: SOOOLEN
Vill ha: Sommarlov
Saknad: hmm..
Längtan: Gotland, Peace&Love, London ( i december, haha)
Fundering: slutbetygen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0