neckless



Idag har jag fikat på ögfiket i gamla stan och bowlat. Där emellan hann jga kuta in på glitter och bya en julklapp till två julklappar. Ett par hängande silverkors till öronen och en till blaffig fet ring. Sen kom jag sist på bowlingen. Men jag var i alla fall den enda som fick ett par asballa örhängen idag.

Lägger upp bilder senare, typ imorgon om jag hinner. Mycket fix innan Killinggänget på Dramaten. Dukstrykande, handlande till potatisgratäng, fixa potatisgratäng, duscha, duka mm. Men det ska gå bra. Vi fyra ska ha den mest mysiga nyårsaftonen någonsin. Och jag ska ha min nya Weekdayblåsa. Haha.

Halsbandet på bilden vill jag ha. Det är från H&M och kostar 200.

 


Kommentarer
Postat av: s

Klart att vi ska! Och jag hittade en bortglömd oöppnad vinare hemma. Wohooo!

2009-12-31 @ 11:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0