vantkap och nattfika







Dagen efter när man vaknat upp ur komat var det bestämt att jag och Vera skulle åka till Skärholmens centrum och känna på shoppingstämningen. Vi kom dit lite senare än planerat. Väl framme småsprang vi båda till resturangtorget. Efter kebab och kycklingkebab var vi fit for shopping. Jag sprang vidare från resturangen in till Monki i hopp om att mina höstboots kommit in o de hade de! Nu är de mina, MINA. haha.

När vi kommit till H&M  låg de bara där framför mig, mina höstvantar. På H&M vilket betyder bra pris dessutom, 100 pix. Vera skaffade sig ett par likadana. Kompisvantar. tss.

På kvällen kom Eric och spelade lite guitarhero med oss. När vi lessnat åkte vi in till Café 60 och fikade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0