John Lemon

                                                               
                                                                           John Lemon
 
Stan med Fia var mysig men sorglig. Henne kommer jag inte att träffa förän i november när hon kommer hem från Rhodos. Men jag tycker om Sverige, speciellt i november. Men jantelagen har jag aldrig hört talas om. lalala.

Efter att ha lagt mig kl. 21 igår har jag varit relativt pigg idag. Skönt. Ser fram emot fredag imorgon, trots att veckan inte varit slitig alls. Men helg är ju aldrig fel och har man inga planer blir helgen om möjligt ännu bättre.

Ikväll är det träning som gäller. hejochhå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0