paket




Dehär två sakerna är några av allt jag fick igår. Tavlan hade Moa skickat efter och the keyring fick jag av farfar. Av Moa fick jag oxå en efterlängtad silverring. Sen fick jag en kosta boda skål, en temugg, en ljusstake, snösmycken, blommor, champange, handgjorda vantar av kusinen 9 år och en teckning, massa euro till paris, parislexikon, vad man ska göra i paris-bok, och en paris-bag fullproppat med gosaker. Det var en pocket att läsa på planet, en snygg väska, chanelliknande, en svart hatt, en anteckningsbok och proppat med euro. Allt man behöver d.v.s. Av mamma och pappa fick jag en valfri innestående resa, alltså inte parisresan.

Tack alla för allt och för att ni gjorde min dag!

Imorgon ska jag på nästa utspring och mottagning hos en tjejkompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0