sommarlov med biotopping tack!



Sommarlov nu då, lärarnas sång och dans var det bästa jag sätt på länge. De uppfyller alla krav, MVG.

Det var längesen en skolavslutning fick bio som avslutning för mig. Det har ärligtalat alrdig hänt. Men idag är dagen då det sker. Innan bion blir de donken med Ericbiglove. Får se om det blir nån picknik ikväll som det var tänkt med klassen, men som det ser ut nu så nej.

Sista helgen och ledigheten innan tre veckor fullpackade med jobb, tidiga mornar, jobb och Pecae&Love. Det kommer att bli ansträngade roligt! Jag får suga i mig tonvis med energi de kommande dagarna för att orka med de kommande veckorna.

Jag älskar den här tiden när alla säger "i sommar" istället för "i sommras". Jag blir deprimerad av att höra det andra för då är sommaren över. Men nu har den precis börjat förfan! Bio i regnet på skolavslutningen åt folket !


Kommentarer
Postat av: Linda

Peace & Love for the win!!! :D

2009-06-13 @ 15:53:49
URL: http://engelflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0