otrohet..

Om man har varit otrogen en gång, kan man göra om det misstaget en gång till då? Är det ett virus som sitter i hela livet, eller kan man lova sig själv att aldrig göra om det? Hur funkar det?

Jag tror att det finns två typer av människor, de som kan vara otrogna och de som inte kan. Jag är absolut en sån som inte kan. Klart att man kollar in andra killar ibland, men man kan ju fan inte gå med ögonbindel. Men kan menar jag just kan. Hur ser de otrogna på kärleken och ljuget. Jag personligen är sämst på att ljuga och gör jag någonting som är fel kan jag inte leva med det utan att berätta hela saningen till slut. Men undra hur det fungerar, en gång otrogen, alltid otrogen? eller?

bara en tanke.


Kommentarer
Postat av: A

En poäng där! Den finns det de som ville testa partners gränser eftersom det är förbjudet. Jag tror de finns en hel bunch med olika sorters otrohet, testar gränser, behärskning, vill-ha-de-man-inte-kan-ha, fel i förhållande eller svalnad kärlek. Sucks.

2009-06-11 @ 11:31:20
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0