Jobba, jobba jooooobba

Från ljungfruresan med vår ännu odöpta båt.

Gå upp 05.40 och ta bussen in till Gullmarsplan för att jag inte kan ta direktbusssen till centralen för att det är bara ett av tre körfält öppet på centralbron. Åka från Gullmars till Slussen för att byta t-bana till Danderyds SYKhus. Därifrån går jag en bit till Mörby station där jag tar Roslagsbanan som går 07.34. Denna omväg för att Roslagsbanan är under ombyggnad och just nu när Hanna jobbar inte går direkt från Tekniska. Vilket flyt jag har jämt. Menmen, vad gör ma inte för pengar? Klart, göra någonting mot sin vilja är aldrig bra. Men annars, vad som helst. Tänk att ha en pool fylld m ed pengar istället för vatten som man har nu..Jaja, jag har iaf en pool och den kanske man ska vara stolt över.

Idag efter jobbet stack jag in till stan för att festivalshoppa lite till Peace&Love. Jävlar vilken rea det är i stan, fick en rea-chock! Fyndade ett par solglasögon för 10 spänn, ett armband till midsommar och ett par lacksvarta gummustövlar med en liten klack från Topshop. God bless them.

När jag kom hem var jag faktiskt ute och sprang, jag höll på att kräkas och ändå sprang jag bara vanliga rundan. Skumt.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du har valt själv att gå upp sådär tidigt, så sluta klaga! :D själv får man sova hur länge man vill. mohahaha!

2009-06-18 @ 13:06:17
URL: http://cuuurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0